Preču katalogs
Preču katalogs

Garantija
un serviss

Atcerieties pirms preces nodošanas
garantijas remontā
  • Ja nav oriģinālā iepakojuma, prece jāiepako tā, lai transportēšanas laikā prece netiktu bojāta.
  • Iesakām vienmēr saglabāt informācijas kopijas (back up) citā datu nesējā. Saskaņā ar ražotāju noteikumiem, lai preci salabotu, programmatūra tiek pārrakstīta, un šī procesa laikā no preces pazūd visa saglabātā informācija (fotogrāfijas, kontakti, mūzika u.c.)
Kā nodot preci
garantijas remontā
Preci var nodot remontam sertificētos servisos (informāciju par garantijas remonta vietu var atrast zemāk)
14 dienu atgriešanas
tiesības
Klients var izmantot 14 dienu atgriešanas tiesības, izpildot sekojošus soļus:
Aizpildīt atteikumu veidlapu 14 dienas;
Noorganizēt kurjera izsaukšanu (DPD, Venipak, Omniva) un apmaksāt preces piegādi uz adresi: AS Balticom, Straupes iela 5, k. 3, Rīga LV-1073;
Preces atgriešana notiek tikai attālināti (klients apmaksā transporta izdevumus).
Svarīgi! Precei, kuru vēlaties atgriezt, jābūt pilnā komplektācijā un oriģinālajā iepakojumā.

Biežāk uzdotie jautājumi

Vispārīgie garantijas noteikumi - lejuplādēt
Sertificēti servisi
  • Apple, Dell ( portatīvie datori), Lenovo (portatīvie datori), NEO – Capital Serviss, support@capital.lv, 67517824, Ganību dambis 23c, Rīga, LV-1005
  • Samsung( izņemot tv), Huawei, LG, Prestigio, Xiaomi (mob.telefoni) , Aeno- TSC serviss, info@tsc.lv, 6 780 8808, Rīga, Rēzeknes iela 5a, LV-1073
  • Xiaomi (viss izņemot telefonus) - Pieteikt kurjeru preces nodošanai servisā
  • Canyon - SIA ServiceNet LV, serviss@servicenet.lv, +371 67460399, Tadaiķu 4, Rīga, LV-1004
  • Sony,Samsung - Elektronika serviss, serviss@elektronika.lv, +371 25484242, Tadaiķu iela 4, Rīga
  • Alilo, Zazu-kids – Sia SmartMom, info@alilo.lv,22044652, lai preci nodotu remontam, sūtiet to ar pakomātu uz Deglava ielu 110, Rimi pakomāts Omniva vai DPD
  • Bērnu viedpulkstenis ar GPS Manta Kevin - Mobilux-serviss LV (TC Domina Ieriķu iela 3)
  • Philips SIA "ELEKTRONIKA-SERVISS" - Adrese: Slokas iela 52f, Rīga, LV-1007 Telefons: +371 67717060, E-mail: serviss@elektronika.lv
Svarīgi! Balticom birojā preci remontā nodot nav iespējams.
Garantijas remonts
  • Garantija ir spēkā 2 gadus no iegādes datuma vai līdz garantijas atteikumam nesankcionēta remonta vai citu pārkāpumu dēļ
  • Remonta termiņš. Izpildes laiks var atšķirties atkarībā no ražotāja vai pieteiktā defekta sarežģītības pakāpes. Garantijas sniedzējs vai nodrošinātājs garantijas saistības izpilda saprātīgā termiņā, iepriekš vienojoties par aptuveno izpildes termiņu un neradot neērtības patērētājam. Remonta termiņš var tikt pagarināts, saskaņojot to ar patērētāju
Kādos gadījumos garantijas remonts var tikt atteikts?
  • Klients nevar uzrādīt dokumentu par preces iegādi
  • Precei ir mehāniski bojājumi
  • Preces defekts radies mitruma ietekmē
  • Defekts radies paaugstināta barošanas sprieguma rezultātā
  • Prece ir bijusi atvērta vai tā ir tikusi remontēta servisa centrā, kuru ražotājs nav pilnvarojis
  • Prece nav tikusi lietota saskaņā ar lietošanas instrukciju
No kādām precēm nevar atteikties pēc 14 dienām
Preces nevar atgriezt 14 dienu laikā, ja:
  • patērētājs ir atvēris iepakojumu un / vai sabojājis preču aizsargplombu, kas personīgās higiēnas dēļ netiek pieņemts atpakaļ. Piemēram: elektriskā zobu birste, epilators, elektriskais bārdas trimmeris, matu griezējs, elektriskā matu griešanas mašīna, ātrvāres katls, ausīs ievietojamas audio austiņas, Bluetooth austiņas, un citi līdzīgi produkti.
  • prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām
  • patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu
  • prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta

Saņemot preces no kurjera pārliecinieties par to, ka iesaiņojums nav bojāts.
Ja ir bojājumi, nepieņemiet preci.

SVARĪGI: Pieņemot preci Jums ir jāpārliecinās, ka Prece atbilst pasūtītājai un tai nav vizuālu defektu, ne iesaiņojumam, ne pašai precei. Pēc preces pieņemšanas sūdzības par vizuāliem defektiem netiks pieņemtas.

ĻOTI SVARĪGI: ja iesaiņojums nav bojāts, bet, to atverot Jūs ieraugat, ka:
  1. precei ir ārēji bojājumi (piemēram, sasists ekrāns vai korpuss);
  2. trūkst detaļu, kuras ir norādītas komplektācijā (piemēram: blenderim trūkst smalcinātāja naža, klēpjdatoram nav lādētāja),
tad trīs dienu laikā pēc preces saņemšanas Jūs varat izteikt mums pretenziju un izmantot atteikuma tiesības. Visas pretenzijas, kas tiks iesniegtas pēc šī termiņa, netiks izskatītas.
Papildus informācija – pa tālruni +371 20-010-805, vai rakstot ziņu uz elektronisko pastu veikals@balticom.info;
Piegāde visā Latvijā
Pašipopulārākie zīmoli
Bezprocentu nomaksas iespēja
Piegāde2-5 darba dienu laikā
Neatradāt meklēto preci?