Pagarinātā garantija
Pasargā sevi uz ilgāku laiku
Iegādājoties ražotāja pagarināto garantiju, Jūs saņemsiet:
- Bezmaksas garantijas remontu un diagnostiku pēc ražotāja garantijas beigām;
- Apmainīt bojāto preci pret jaunu līdzvērtīgu preci (izvēloties “Pagarinātā garantija (ar nomaiņu)”;
- Bezmaksas diagnostikas meistara izsaukums uz mājām lielgabarīta precēm (10 kg vai vairāk);
- Bezmaksas piegāde uz servisu;
- Bezmaksas rezerves daļas;
- Iegūldījumu aizsardzība.
Kas ir pagarinātā garantija?
Pagarinātās garantijas apdrošināšana ir brīvprātīgs apdrošināšanas veids, kas aizsargā klienta apdrošināto objektu ražošanas defekta gadījumā pagarinātās garantijas apdrošināšanas periodā.
Kas tiek apdrošināts?
- Apdrošina apdrošināšanas sertifikātā norādītais pirkums
- Apdrošināšanas gadījums ir apdrošinātā priekšmeta ražošanas defekts, kas rodas apdrošināšanas periodā priekšmeta normālas lietošanas gaitā un atbilst ražotāja garantijas gadījuma prasībām.
- Apdrošināšana attiecas uz Pirkumiem, kuriem iegādes laikā ražotāja sniegtā garantija ir ne īsāka par 365 dienām.
- Apdrošinātā objekta apdrošināšanas summa ir norādīta apdrošināšanas sertifikātā. Tā ir apdrošinātā priekšmeta apdrošināšanas vērtība pirms apdrošināšanas gadījuma iestāšanās. Apdrošināšanas vērtība ir summa, kas nepieciešama līdzvērtīga priekšmeta iegādei.
Apdrošinātā objekta apdrošināšanas summa ir norādīta apdrošināšanas sertifikātā. Tā ir apdrošinātā priekšmeta apdrošināšanas vērtība pirms apdrošināšanas gadījuma iestāšanās. Apdrošināšanas vērtība ir summa, kas nepieciešama līdzvērtīga priekšmeta iegādei.
Kas netiek apdrošināts?
- Pirkums, kuram vēl ir spēkā ražotāja sniegtā garantija;
- Pirkumam vai tā detaļai, kurai ražotājs nesniedz garantiju;
- Lietots pirkums;
- Pirkums, kura iegādes vērtība (ar PVN) pārsniedz 5000 EUR;
- Visu veidu motorizēti transportlīdzekļi (izņemot elektriskos skrejriteņus, elektriskos velosipēdus, invalīdu ratiņus);
- Būvmateriāli, grīdu segumi, flīzes, apkures un ventilācijas iekārtas, dušas kabīnes, vannas u.tml. (izņemot apkures un ventilācijas iekārtas, kuru iegādes vērtība (ar PVN) nepārsniedz 1000 EUR);
- Mobilo tālruņu un planšetdatora (t.sk. to ekrāna) saplīšana, sabojāšanās un mehāniski bojājumi;
- Pirkums, kas tiek izmantots komercdarbībā (ja apdrošinājuma ņēmējs ir fiziska persona);
- Pirkums, kas tiek nodots nomā vai īrē trešajām personām;
Vai ir kādi apdrošināšanas aizsardzības ierobežojumi?
- Apdrošināšanas atlīdzība nevar pārsniegt apdrošināšanas sertifikātā norādīto apdrošinājuma summu;
- Apdrošinājuma ņēmējam jāizvēlas viens no Pagarinātās garantijas apdrošināšanas plāniem:
- Maiņas plāns – tiek atlīdzināti zaudējumi tāda paša vai analoģiska pirkuma iegādei;
- Remonta plāns – Pirkums tie remontēts līdz tādam stāvoklim, kādā tas bija pirms apdrošināšanas gadījuma.
- Par Pirkuma nogādāšanu uz remonta vietu, jāvienojas ar Apdrošinātāju.
- Pirkuma remonts jāveic tikai Apdrošinātāja pilnvarotā remonta uzņēmumā.
- Jauna Pirkuma iegāde un pirkuma pārdevēja izvēle jāsaskaņo ar Apdrošinātāju! Pilnīga informācija par ierobežojumiem ir norādīta apdrošināšanas noteikumos un apdrošināšanas sertifikātā.
Kādas ir manas saistības?
- Pirms Apdrošināšanas sertifikāta saņemšanas iepazīties ar Apdrošināšanas noteikumiem.
- 24 stundu laikā pēc negadījuma vai pirmajā darba dienā, tiklīdz par to tapis zināms, ziņot pa tālruni +371 26687599 vai rakstīt latvia@safeguarantee.eu
- Savākt un iesniegt Apdrošinātājam tā pieprasītos dokumentus, kas nepieciešami gadījuma apstākļu izmeklēšanai, zaudējumu un atlīdzības apmēra noteikšanai.
Kad sākas un beidzas apdrošināšanas aizsardzība?
- Apdrošināšanas aizsardzība sākas Apdrošināšanas sertifikātā norādītajā termiņā ar nosacījumu, ka ir samaksāta apdrošināšanas prēmija Apdrošināšanas sertifikātā norādītajā kārtībā, termiņā un apmērā.
- Apdrošināšanas aizsardzība beidzas pēc apdrošināšanas perioda termiņa beigām, ja izmaksāta visa apdrošināšanas atlīdzība par zaudētu vai pilnībā iznīcinātu Pirkumu vai, ja Pirkums tiek nomainīts pret jaunu analoģisku.
- Apdrošināšanas aizsardzība var beigties pirms apdrošināšanas perioda termiņa beigām, piemēram, apdrošināšanas līgumu laužot
Kā es varu atcelt līgumu?
- Apdrošināšanas līgumu var lauzt pirms termiņa zvanot “Saugi garantija Latvijas filiāle”, tālrunis +37126687599 vai nosūtot pieprasījumu ERGO uz epastu partrauksana@ergo.lv, Apdrošināšanas līgumu var lauzt 30 dienu laikā no Apdrošināšanas sertifikāta izsniegšanas dienas, un Apdrošinājuma ņēmējam tiek atgriezta visa samaksātā apdrošināšanas prēmija
- Ja Apdrošināšanas līgumu lauž vēlāk nekā 30 dienas no Apdrošināšanas sertifikāta izdošanas dienas, Apdrošinātājs 10 darba dienu laikā atmaksā apdrošināšanas prēmijas daļu proporcionāli atlikušajam neizmantotajam apdrošināšanas aizsardzības darbības laikam, atrēķinot administratīvos izdevumus un saskaņā ar šo polisi izmaksāto apdrošināšanas atlīdzību
Apdrošināšanas produkta informācijas dokuments sniedz vispārējo pārskatu par apdrošināšanas produktu. Informācijas dokuments neatspoguļo konkrētam klientam izstrādātā piedāvājuma īpašos nosacījumus. Šis dokuments nav reklāmas materiāls. Tā mērķis ir sniegt klientam svarīgāko informāciju par produktu. Pilnīga informācija par produktu un ar to saistītām izmaksām, sniegta ERGO Pagarinātās garantijas apdrošināšanas noteikumos 01.01.2023 un apdrošināšanas sertifikātā.
Lejupielādēt Pagarinātās garantijas apdrošināšanas noteikumus 01.01.2023